Bejsbolówa ^_^

Witaaaam !
Przyznać się, kto za mną tęsknił ?!
< świerszcze >

Dobra do rzeczy, jest już późno, ale mam wyjątkowo dobry humor co zmotywowało mnie do odświeżenia tego bloga. Pousuwałam niepotrzebne posty, zmieniłam nawet szablon. Mam nadzieję, że będę pisać trochę częściej i trochę częściej będziecie mnie odwiedzać. ;)
~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze w 2011 roku zakupiłam sobie na allegro bejsbolówkę, kosztowała mnie tylko 40 zł z przesyłką, więc trzeba przyznać, że była to okazja.
Bluza Japan Style, nie zachwyca jakością, ale mi to nie przeszkadza, bardzo ją lubię. :)


Wy też macie swoje bejsbolówki ? Gdzie je kupiliście ? 

Myślę, że to najwyższy czas położyć się spać, bo jutro muszę wstać trochę wcześniej.
Do następnego ! :)

27 komentarze:

Ilonciaaa880 pisze...

bardzo ładna ;)
zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili kochana :)

szaroscgwiazd pisze...

jest piękna ;)

Katsuumi pisze...

Fajna bejsbolówka ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania śliczne bransoletki :)

ALISZ pisze...

Uwielbiam bejsbolówki <3

agatacia pisze...

swietna jest :D

Karoline pisze...

świetna <3 ja niestety nie mam :(

a no te budynki są w Katowiczach :D nazywają się kukurydze XD

ana . pisze...

hehe a to ode mnei coś kupowałaś?:)
fajna bluza.

Marta pisze...

Śliczna ta twoja jest ! ;)
Ja ma z bereshki ;dd

Julya. pisze...

w moim mieście prawie wszyscy mają bejsbolówki, dlatego przestały mi się podobać :P

malinkaxD pisze...

też mam bejsbolówkę kupioną na allegro z japan style ;)
tylko z białymi rękawami ;)

Anonimowy pisze...

noo niestety 9. kurdee, masz szczęście-ale przesrane jest z tym biezmowaniem, tyle zaliczeń i wgl, a w szkole to samo ;/

Wiktoria pisze...

podobają mi się te bejsbolówki, ale zapewne są słabe jakościowo..

CurlyFashion pisze...

ooo matko, właśnie taką chcę, czerwoną, ideał! <3

Aśa :) pisze...

Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu :)

PTYSIA pisze...

Piękna jest ta bluza. A to nieważne, ze Japan Style :)

Angela ;) pisze...

Śliczne zdjęcie :) Blog też fajny :P
Obserwuję :)

Katerina pisze...

Ładne zdjęcie :)
Ja też mam swoją z allegro ;P
Pozdrawiam

J. pisze...

Ładnie Ci w niej :)

Klaudia pisze...

Bejsbolówka <3

Jessika Chińcza pisze...

Ślicznie wyglądasz w tej bejsbolówce ; *

Obserwuję. Byłoby miło gdybyś się odwdzięczyła ; )
` Za każdy kom. u mnie, rewanżuję się.

Obserwuję bez zdjęcia

frozenstylefrozen pisze...

ja nie mam , ale tobie pasuje :)
obserwujemy?

Majka pisze...

Ja mam :D.Slicznie wygladasz :)

Galaxy pisze...

ale śliczna ! :D
fajna notka :)

zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

Zombie pisze...

piękna :D
zapraszam do mnie

Anonimowy pisze...

zmieniłam nazwę bloga na: amooroso.blogspot.com :)

Anonimowy pisze...

bardzo fajna ;) ładnie Ci w niej ;)
Zapraszam do mnie ;**

Jo pisze...

ładny masz kolor włosów+ja kupiłam swoją, granatową w New Yorkerze :)

Prześlij komentarz