ciężko...

Dzisiejszy dzień wykończył mnie całkowicie. Załapałam złe ocenki, na szczęście geografia jest moją mocną stroną i mam nadzieję, że z dzisiejszej konturówki Afryki dostanę 5. :)

Ostatnio podobają mi się luźne ciuchy. W nich się czuję o wiele lepiej niż w obcisłych wdziankach.
Moim ostatnim zakupem w new yorkerze była właśnie taka bluza.


Może w ten sposób podświadomie próbuję ukryć jakieś wystające kości ? haha to nie ważne, ważne, że się w tym dobrze czuję ! ;) 
~~
Dzisiaj naszła mnie ogromna chęć zrobienia sobie paznokci i oto powstało coś takiego : 

Ojj, jak na mnie to naprawdę arcydzieło, więc proszę o wyrozumiałość. ;D

Tymczasem lecę do siostry, która właśnie wróciła z koncertu 30 second to mars, szczęściara. Mam nadzieję, że zaraz mi wszystko opowie. 
PA !

37 komentarze:

Magical Star pisze...

fajne paznokcie :)
zapraszam do siebie + NN ;3

Jaranti pisze...

fajna bluza :)

ancikowaa pisze...

no to mamy takie same bluzy, tylko że moja jest szara;D

rockytamtue pisze...

świetna bluza ^^

Anonimowy pisze...

Miałam taką bluzę tylko rękawy 3/4. ; D
Też wolę luźniejsze ciuchy i wcale nie dlatego, żeby ukryć jakieś fałdki bo nie mam takiego problemu. ; D

Nik pisze...

widzę że dużo osób nie lubi Anny Bałon :D
oby odpadła !
W poprzednim odcinku już się cieszyłam że odchodzi, ale to złamanie przepisu Very :/

KittyAilla pisze...

Ja też wolę luźne ciuchy;P
Ech, chciałabym mieć takie ładne paznokcie, ale moje strasznie się łamią;/

Anonimowy pisze...

Właśnie widzę po zdjęciach, że straszna chudzinka z Ciebie. ; *

Natajka pisze...

jakie fajne nutki:D

Juliaa pisze...

śliczne paznokcie ^^

Res pisze...

Moja koleżanka ma taka samą bluzę tylko że granatową ;D

Anonimowy pisze...

bardzo się cieszę :)
fajny wzorek nuty wyszedł Tobie na paznokciu

Domcia2304 pisze...

bardzo ładnie te wzorki :)

Paatrycja pisze...

ładne paznokcie :3 30STM, zazdroszczę ^^. aww bluza jest śliczna ;]

arynsa. pisze...

świetne pazurki < 3

JAY pisze...

fajny blog, obserwujemy?

Poppy Miau pisze...

dzięki ^^
fajne zdjęcie ; D

Anonimowy pisze...

I like your nails. (:

ankaa pisze...

śliczne paznokcie, bluzka też :)

Lily pisze...

śliczna bluza:)

Wiktoria pisze...

ta bluza jest świetna! :)

optymistka. pisze...

jeju też chcę taką bluzę ! ;)
obserwuję ;)

Urshula pisze...

fajna bluza :) a koncertu siostrze to tylko pozazdrościć!!

niebieskooka pisze...

fajna bluzka :)

Ankyls pisze...

lubie takie bluzy ;)

malwina pisze...

Świetna bluza. Rozumiem cie ja też najbardziej lubie chodzić w luźnych ciuchach. Bardzo fajnie zrobiłaś paznokcie. ja tak bym nie umiała.

Anonimowy pisze...

fajna bluza i paznokcie.;DD

Beatrycze pisze...

Świetna bluza.

AgataP pisze...

kocham Twoja bluze :)

notherynn pisze...

Bluzka jest świetna!
Ja bym takich paznokci nie umiała zrobic. :P

Joooaannnn pisze...

Też ostatnio miałam okres pt. 'luźne ubrania'. Przynajmniej dobrze się w nich czujemy i nie ograniczają naszych ruchów! Śliczna ta bluza. Pozdrawiam

ttynka pisze...

zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga ;)
oldschoolday.blogspot.com
pozdrawiam, Kllaudia ♥.

Sara pisze...

urocze pazurki :)

Madokopo ∞ pisze...

Świetna bluza ;) A pazurki wyszły świetnie ! W ogóle fajnie wyszłaś na obu zdjęciach a zwłaszcza na pierwszym ^_^

andziksen pisze...

fajna ta bluza :)zapraszam

Madam pisze...

Świetna bluza i paznokcie całkiem fajnie Ci wyszły ; ))

Jaranti pisze...

pazurki fajnie Ci wyszły :D

Prześlij komentarz