Nowa torba ?

Odkąd przyszłam do domu, ciągle siedzę nad książkami. Matma, geografia, biologia, niemiecki... Trochę tego dużo. Coś czuję, że ten tydzień będzie wyjątkowo ciężki, dobrze, że choć o dzień krótszy. ;)

Zauważyłam, że nie mam żadnej porządnej torby. Same szmaciaki i małe torebeczki, gdzie zmieści się najwyżej portfel i telefon. Z tego powodu zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu czegoś ciekawego i oto na co natrafiłam.
listonoszka, a może...


ta torba z conversa, która wyjątkowo przypadła mi do gustu. Niestety jej cena mnie troszeczkę przerasta *,* 

Dlatego zwracam się do was z prośbą, abyście podesłali mi linka z torbą w tym stylu, oczywiście nie musi to być converse. :) 

I która wam się bardziej podoba ? 
Sama już nie wiem co lepsze. ^^

26 komentarze:

Daga pisze...

Mi podobają się listonoszki ;p

Lipiec pisze...

Eh ta nauka :< Masakra. Ta druga torba jest świetna

Urshula pisze...

Converse mi sie nie podoba,bo nie lubie stylu sportowego :) ale ta pierwsza jest klasa!będzie pasować do wszystkiego!

Urshula pisze...

A- ja na alle znalazlam podobne zegareczki do twojego i nawet nabyłam -teraz czekam na przesyłkę :)

Natajka pisze...

pierwsza torba najlepsza!:)

Jaranti pisze...

Polecam -> http://etorebka.pl/torebki-damskie-sklep.php

Res pisze...

A mnie osobiście najbardziej się podoba pierwsza! ;D

Poppy Miau pisze...

śliczne :3
wybacz, już był -,-'

Anonimowy pisze...

I like the black one. (:

Martoszka pisze...

pierwsza z conv. jest dobra :)

Momisiasta pisze...

mnie się bardzo podoba ta pierwsza. Link mogę dać jak przyjdę ze szkoły ;)

ankaa pisze...

mi się podoba ta pierwsza :)

mintelegance89 pisze...

pierwsza torba najbardziej mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

Pierwsza najlepsza.
Zapraszam na otwarcie bloga http://kawiarenka-nike.blogspot.com/ będzie mi miło jak wpadniesz:D

thuskawka pisze...

zdecydowanie listonoszka. rewelacyjna! gdzie ją znalazłaś?

ancikowaa pisze...

pierwsza świetna! ja też ostatnio doszła do wniosku, że powinnam kupić sobie jakąś większą, nową torbę, ale mam jeszcze jedną, która jeszcze wytrzyma:D więc poczekam do świąt nie naruszając moich pieniążków:D

Anonimowy pisze...

Zdecydowanie pierwsza !

Wiktoria pisze...

pierwsza zdecydowanie lepsza od tych materiałowych! :)

Beatrycze pisze...

Pierwsza fajna.
Choć ja wolę trochę inne, ale i tak mam listonoszkę - miniaturkę.

oczami moimi pisze...

podoba mi się ta biała torba converse :3

Nik pisze...

ja jestem za listonoszkami :D
sama poszukuje ;)

Inopportune pisze...

pierwsza najładniejsza :D

Katsuumi pisze...

O tak, pierwsza jest mega ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

Avrilka pisze...

fajna ta bluzka xd

lovely1111111111111 pisze...

Ja wybrałabym listonoszkę jest najciekawsza^^ cieszę się że wróciłaś! Zapraszam do mnie!

Yoshee pisze...

Pierwsza najlepsza torebka :)

Prześlij komentarz