tik tak

Hej, hej !
Po krótkiej przerwie znowu do was wracam z mnóstwem nowych postów. :)

Od września zaczęłam szperać po necie w poszukiwaniu ciekawych ubrań lub dodatków. Znalazłam kilka fajnych rzeczy. Po raz pierwszy kupowałam coś przez internet, ale o dziwo nie denerwowałam się, tym czy w ogóle coś do mnie dotrze. Takie zakupy wyjątkowo przypadły mi do gustu. Już mam na oku kolejne drobiazki.
Dzisiaj pokarzę wam naszyjnik, który stał się moim ulubionym dodatkiem.  Wykonany w chinach i jak na razie wydaje się dobry jakościowo.



Otwiera się po naciśnięciu guziczka. 




sweter i zakolanówki - Lidl :) 

Muszę wziąć się do nauki. Niestety, gdy tylko patrzę na podręczniki, coś mnie odpycha, a liczby pi chyba nigdy nie pojmę. Jednak muszę się ze wszystkim jakoś wyrobić do 20.00, bo w Mam talent wystąpi kumpel mojej siostry. Miło by było go zobaczyć.

Lecę coś przekąsić i biorę się za geografię i matmę. 
Pa ! 

45 komentarze:

Nik pisze...

świetny ten naszyjnik/ zegarek :D

Sunny pisze...

jaki śliczny naszyjnik! ;)

ankaa pisze...

piękny naszyjnik! :)
też mam dużo zadań i nauki na poniedziałek...

Karola:) pisze...

cudowny:)
tez musze sie wybrac na zakupy po internecie:)
buziaki.zapraszam do mnie

Jaranti pisze...

oprócz dodatków masz przepiękny strój - bosko !

Anonimowy pisze...

Zgadzam się. Naszyjnik bardzo ładny. ; *

Peerfectlly pisze...

super naszyjniczek : ) zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ;-)

szaroscgwiazd pisze...

ten zegarek jest przepiękny! Sukienka świetnie wygląda z zakolanówkami :)

Zapraszam częściej, będzie mi przemiło :)

Unknown pisze...

Ale ładny!

karollette pisze...

ładny te naszyjnik :)
W ogóle to sympatyczny blog!

splatane-sluchawki pisze...

Fajnie że wróciłaś :) Śliczny naszyjnik :D

Juliaa pisze...

kurde, w pierwszej chwili myślałam że ten zegarek to jakaś inspiracja z neta! mega jest *.*

Beatrycze pisze...

Te chinowe są dobre. Kupiłam kiedyś w kształcie budzika i działał świetnie, ale oczywiście musiałam go zgubić. Teraz mam na oku w kształcie kapsla od Coli.

Wiktoria pisze...

jaki cudny! :)

Majka pisze...

No wiesz co wstydzilabys sie ! :D . Ja tu bez grosza a ty dodatki sobie kupujesz :D . Dziekuje za komentarz wysiorki super ;) .

Urshula pisze...

Przepiękny!! dawaj jakis namiar skąd go wytrasnełaś!

Alicja pisze...

Zakolanówki <3 idealne połączenie!:)
Dziękuje za tak miłe słowa, gdyby nie Wy nie byłoby mnie;] To dla Was to czynię i mam tyle pomysłów!:)

Kolorowa pisze...

Piękny zegarek! Zazdroszczę:)

andziksen pisze...

ja też mam naszyjnik zegarek :) twój bardzo ładny jest :)
Zapraszam

Momisiasta pisze...

kurcze wszędzie szukam takiego naszyjniku, ale nie umiem znaleźć

Magical Star pisze...

to nie moje włosy tylko takie zdjęcie ze strony loveit.pl :D

Inopportune pisze...

też chce taki ;D

PTYSIA pisze...

Masz genialny set :D wszystko pasuje idealnie!

Ankyls pisze...

fajny zegarek ;)

Sara pisze...

cudny zegarek :D

Insanegrl pisze...

ten zegarek cudny !

Katsuumi pisze...

Śliczny zegarek :-)

Anonimowy pisze...

I like it. (:

roguu pisze...

dziękuje ;D

fajne te zegarki ;D


obserwujemy ? ;>

malwina pisze...

Wygląda ja z Alicji w krainie czrów świetny

Res pisze...

świetny! też chcę taki naszyjnik-zegarek ale na razie żaden nie przypadł mi do gustu ;D fajny blog! obserwuje ;D

Berni pisze...

Śliczny zegarek :) a zakolanówki są boskie :)

Caitlin pisze...

Dzięki! :)
Piękny :)

Monika pisze...

wow prześliczny jest ten naszyjnik i niezwykle oryginalny, jak z dawnych wieków wygląda;)

Natajka pisze...

świetny zegarek!:) sama mam podobny;)

Poppy Miau pisze...

dziękuję za komentarz ~(^,^~)
śliczny naszyjnik :3

agatacia pisze...

aha, no to musze isc na miasto i szukac :D

fajny naszyjnik :3
obserwujemy?

rosaelle pisze...

Ale śliczny! ! ♥
Zakolanówki z Lidla ? Kurczę, świetne !

Anna ♥ pisze...

nie gadaj, że kupiłaś to w Lidlu :D

werii pisze...

fajny. ;)

DENZEE pisze...

OH, PIĘKNY! :)

Lipiec pisze...

Zestaw REWELACYJNY!:D

Unknown pisze...

mam identyczną spódniczkę;)

Pepa pisze...

mam taki sam:) Pozdrawiam:*

Zombie pisze...

piękny zegarek *.*

Prześlij komentarz