ciągle w ruchu

Dobry !

Dzisiaj nareszcie przyjechał mój tata i przywiózł mi moje ulubione słodkości.

Maltesers <3

Nareszcie już nie muszę bawić się w pieczenie, bo mam wszystko pod ręką. :D
---

Od rana byłam u Karoliny, z którą świętowałyśmy jej urodziny. Przez cały czas towarzyszyły nam jej kochane psiaki. Trzy dorosłe Yorki, maltańczyk i cztery, 4-tygodniowe szczeniaczki - yorki. Ciągle chciały się bawić, aż w końcu zasnęły na sobie, tworząc kłębek czarnej sierści. haha
Teraz kilka zdjęć tych słodziaków. ;) z telefonu oczywiście. ;)
moja ulubienica :)




Idę się pakować, bo jutro od świtu do nocy będę nad wodą. 
Jak ja uwielbiam, gdy nie mam nawet czasu się ponudzić, bo ciągle gdzieś chodzę. Oby ten sierpień był taki cały czas. :)

Pa !

44 komentarze:

Katerina pisze...

Mmm aż nabrałam ochotę na coś słodkiego ^^ pozdr.

Ilonciaaa880 pisze...

ojej smaka mi narobiłaś. ;D
slodkie te pieski :D
zapraszam do mnie, będzie mi milo jak wpadniesz :D

ankaa pisze...

śliczne są te psiaki. Ja też mam yorka tylko, że mój ma już 2 lata.

szaroscgwiazd pisze...

piękne pieski ;o chciałabym takiego ;)
i zrobiłaś mi smak na słodkości ;p

fashionistka pisze...

mam nadzieję, że będzie dostępna ta książka i na Tobie też zrobi wrażenie :)

ja mam od czerwca każdy dzień zabiegany i wypełniony po brzegi co straaasznie kocham w wakacjach <3

Plapart pisze...

o mniaaaaam!

K. pisze...

dziękuję:) chociaż tą szminkę akurat uważam za niewypał, miałą być czerwona a ma jakiś dziwny odcień rózu i wyglądam w niej jak stara baba;p

Z. pisze...

Fajne yorki ;)
Zapraszam i obserwuję.
Odwdzięczysz się?

Charlene Cortini pisze...

Mmm.. jakie słodkości.
Psiaki niesamowite..! Ile bym dała by mieć taki zwierzyniec w domu.
Muszą mi wystarczyć dwie świnki u mnie i pies u mamy.
Zapraszam, nowa notka ;)

IDEALNE CHWILE pisze...

mmmmm... pyszności ;)
a pieseczki Kochaniutkie ;)

Ankyls pisze...

bo kości to wystają anorektyczka;)

mam niedowagę 6kg, nie mogą mi wystawać kości, bo mam mięśnie jakotakie od tego, że tańczyłam, i chodzę na rehabilitację;)

fashionistka pisze...

mi już rodzice mówią, że niedługo stanę się gościem w domu i zapomną jak wyglądam hahaha :P chyba te wakacje są aż tak imprezowe, wyjazdowe i totalnie poza domem, wcześniejsze nie były aż taaaakie ^^

pasjonatkaj pisze...

uwielbiam takie maleństwa. tylko się przytulić <3

Angie pisze...

dzięki.
no niektóre książki tak mają ;)

sposobu na języki obce cały czas używam. wszystko jedno czy wakacje czy szkoła xD
mmmm.. rogaliki wyglądają przepysznie. :)
fajny lew ;) a photoscape ma Ankyl i wiem, ze non stop niemal używa. możesz jej spytać ;)
łooo ile słodkości. ja nie jadam xD a na pewno nie tyle ^^
te malutkie psiaczki sa super słodkie.. ♥

wantataste pisze...

Mniam, zjadłabym wszystko ;p

Joanna ♥ pisze...

Jak tu słodko ;]

life fashion travel pisze...

Ale milutkie te psiaki, az mam ochote je przytulic. :) Smacznych slodyczy. Pozdrawiam, Wisnia.

ana . pisze...

yeż chce słodkości:D

niebieskooka pisze...

jakie słodkie pieski :)

Angelika pisze...

Narobiłaś smaka! :)
Zapraszam do mnie. :)

A pisze...

mmmmm, podziel się trochę! haha :D
także lubię być cały czas w ruchu, lubię intensywnie spędzać wolne dni, latać od rana do wieczora, mieć to uczucie, że wykorzystuję wakacje najbardziej jak się da, wyciskam z nich to co najlepsze ^^
i jakie przeurocze pieski! <3 xoxo

Charlottka pisze...

Boziu te maluszki są przesłodkie!!! No i oczywiście smacznego!;)

Anonimowy pisze...

słodziaki :)))

Inopportune pisze...

Ile słodkości ;P
Słodkie pieski ;PP

Anonimowy pisze...

nie dość że słodycze, to jeszcze słodkie psiaki no! :D

ancikowaa pisze...

same słodkości:)

Nel pisze...

słodkie cukierki i pieski!

MuffinMonsters pisze...

mniam, pyszności <33

Madokopo ∞ pisze...

słodkie psiaki :) ja właśnie tak mam że 'mam czas się ponudzić' :( bardzo fajny blog tak ogólnie ^.^

error504 pisze...

pyszności <3

i jakie słodziutkie psiaki ! <3

K. pisze...

niestety tych słodyczy pewnie nie na długo starczy;p

zapraszam na nową notkę

Dee. pisze...

Ojej, zakochałam się w tych pieskach ♥ słodziaki. ;)

ryba ! pisze...

oj,jakie słodkie !
zapraszam do mnie.

luuuckyyy pisze...

mniam mniam mniam pychota
boskie pieski
obserwuje

sou pisze...

O nieee jak można publikować takie ilości czekolady, zero litości:D!
Kochana, pytałaś się wcześniej mnie,gdzie można kupić bransoletko-pierścień... Różne tego typu rzeczy z łańcuszków, w różnych barwach, są dostępne (albo były, bo była promocja) na asos.com :)))

Emilka. pisze...

znajome słodkości :)

+ pieski przesłodkie :*

Ankyls pisze...

nie cieszę, bo mi śruby wystają :)

Ewcia pisze...

Smakowicie wygląda ! :)


Zapraszam nowa notka u mnie !: )

xxxxx pisze...

kurde, teraz sama mam ochotę na coś słodkiego:D przesłodkie te pieski:)

Dżastin pisze...

mhmm jakie słodziaki!;p
Bardzo ciekawy blog;D
Zachęcam do odwiedzania i komentowania mojegoo!
dzastinsfashion.blogspot.com

words pisze...

ale słodki ten piesek <3

LaBroma pisze...

Ja wczoraj leżałam jakieś 45 minut i delikatnie mnie 'chwyciło'. Chciałabym jeszcze trochę się opalić, ale teraz to chyba prędzej na deszczu... ;(

http://food-is-so-good.blogspot.com

Dżastin pisze...

Noo mi sie też najbardziej podobają spodnie !:D

Unknown pisze...

te czekoladki wyglądają przepysznie :d

Prześlij komentarz