McWrap !

Hej !
No i jak ? Zobaczyliście jakie meteory ? Ja co chwile zerkałam w niebo z nadzieją, że zrobię kilka zdjęć i zobaczę niezwykłe zjawisko, jednak kochane chmury nie chciały mi nic pokazać...Zasłoniły wszystko na całą noc. Może w następnym roku mi się poszczęści z pogodą ?

A teraz do tematu.
Będąc jeszcze w Częstochowie wpadliśmy do McDonald's, by coś przekąsić. Wnętrze zrobiło na mnie wrażenie, było tam na prawdę ładnie i kolorowo ! :D Zupełnie inaczej niż w moim mieście.
Z początku chciałam znowu kupić McFlurry, ale głód wygrał z ulubionym lodem. ;)

Na pewno słyszeliście rapującą reklame na temat McWrapa- "krewetki królewskie czy kurczak chrupiący" :D Mi niestety nikt nie podawał rapując.

Muszę powiedzieć, że McWrap z kurczakiem to teraz moja kolejna ulubiona rzecz w McDonaldzie, po prostu pychota !

Macie jeszcze zdjęcie, kiedy zaczęło mi lekko odbijać. 

Dzisiaj znów miałam jechać nad Solinę, ale plany się pokrzyżowały. 
Dzień zapowiada się nudnawy.
Pa !

48 komentarze:

Urshula pisze...

:) tez lubie mcwrap'y :)

Anonimowy pisze...

mcwrap !! <3333 kocham je ♥♥♥♥

splatane-sluchawki pisze...

Głupie chmury, u mnie też nie było nic widać :/ A w Macu zazwyczaj się nie stołuję, chyba że jedziemy do Kędzierzyna. Wolę KFC :D

Karoline pisze...

taak mcwrap najlepszy ♥ tylko to jem zazwyczaj w maku :D

Momisiasta pisze...

Ale mi smaka narobiłaś ; )

Beatrycze pisze...

Nie jadłam jeszcze tego, no bo właściwie nie kupuje w Mc Donaldzie. Ale może kupię.

szaroscgwiazd pisze...

świetna koszula, pięknie leży na Tobie! ;)
Zjadłabym sobie coś z mc-a ;d

Ilonciaaa880 pisze...

mmm sliczne zdjecia ;D
zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D
Pozdrawiam Iloncia. :))

luuuckyyy pisze...

mi też chmury pokrzyżowały wczorajsze plany ;P
zapraszam do mnie ;)

running devil pisze...

pyszne, ale skzoda, ze takie niezdrowe :D
no i dzięki za komentarz :D

ancikowaa pisze...

mmm mc wrap ♥ :D

u mnie też chmury, widziałam tylko jedną gwiazdę o.o

OLIWIA pisze...

mniaam. Mcwrap <33
Zapraszam do mnie.
Obserwujemy?

Inopportune pisze...

Ja niestety nie widziałam -,-

Domcia pisze...

McWrap jest dobry ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie

Julya. pisze...

miałam dokładnie tak samo! Nic nie widziałam!:D

odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
http://jo-styleworld.blogspot.com/

Jaranti pisze...

no ja też nic nie zobaczyłam :(

Sunny pisze...

Chmury mi wszystko zasłoniły ;[

Mniamm..muszę tego w Mc spróbować ;)

Zapraszam do mnie.

Deriff pisze...

Fajne zdjęcia, muszę spróbować tego McWRAPA :)

Katerina pisze...

Chyba gwiazdki nas wyrolowały :( xD

Garfildek...♥ pisze...

naprawdę fajny blog :)
mam blog o podobnej tematyce,zapraszam do mnie :
http://jagodkaaaa.blogspot.com/

PTYSIA pisze...

nie jadłam jeszcze :) a gwiazdek nie widziałam niestety :(

rockytamtue pisze...

jeśli chodzi o mc, kupuje tylko szejki :)

Ada pisze...

A ja rzadko jem w McDonalds ;p Mi najbardziej z reklamy utkwiło w głowie 'może być carry do tego kurczaka!' ;D

Tośka. pisze...

Ach, ja spałam podczas nocy spadających gwiazd. Byłam zbyt zmęczona, aby czegokolwiek wypatrywać na niebie.

Nie przepadam za McDonalds'em, ale McWrap, McFlurry i Owocojogurt to jedyne produkty, które jestem w stanie zjeść. No i oczywiście moja kochana sałatka! A wnętrze jest ładnie urządzone, o wiele lepiej niż kiedyś.

Pozdrawiam, T.

notherynn pisze...

pyszności :D

Anonimowy pisze...

Fajne zdjęcia.;)

Dee. pisze...

ja niestety też nie widziałam spadających gwiazd, a szkoda :c

linlon pisze...

Kapelusze rzeczywiscie ładne, ale niestety nie nasze. Kupiłabym sobie chętnie taki, ale to zdjęcie było robione rok temu, więc pewnie takich już nie znajdę. Poza tym słońca tak dużo też w te wakacje nie ma..

a co do MC- wrapa. Wolę sto razy bardziej twistera<3 z kfc. MC wrap jest mniejszy i to ciasto nie jest takie dobre.

Alicja pisze...

Najlepszy zestaw;p

Wiktoria pisze...

hmm... nie lubię Mc'Donald's, więc raczej nie spróbuję. ;)

Angela ;) pisze...

Hehe.Ja lubię Mc'Donald's ,ale w moim miescie niestety nie ma,więc nie często tam przebywam :D U mnie nowa notka :)

Katsuumi pisze...

Nie jadam w fast food'ach :) fajne zdjecia ;)

Ankyls pisze...

makowe jedzonko ;)

Momisiasta pisze...

zostałaś otagowana u mnie na blogu - `jakie mieszkają twoje kosmetyki?` :)

martienn pisze...

zgłodniałam ;D

zapraszam do mnie ;)

Hildaa pisze...

ja nie zobaczyłam gwiazd spadających, ale patrząc na twoje zdjęcia zrobiłam się głodna :D

zapraszam na rewanż do mnie :)
www.hilda-fashion.blogspot.com

Charlene Cortini pisze...

Ja niczego na niebie nie zobaczyłam ;(
Zazwyczaj biorę B-Smarta z KFC i McFlurry lub Shake z McDonald.

wariatka ;)) pisze...

no niestety chmury pokrzyżowały plany...
ojj zrobiłaś mi smak na fast fooda ;p

Anonimowy pisze...

mmm, zjadłabym coś takiego ;))

XOXO. pisze...

łączę się w bólu bo też nie udało mi się nic zobaczyć ;D

K. pisze...

ja szczerze mówiąc, olałam te meteory;p nawet nie wiem, kiedy był. wyszłam z założenia, że i tak nic nie zobaczę, bo zwykle jak coś takiego zapowiadają to i tak niewiele widać. to samo z zaćmieniami słońca i tym podobnymi.
nie wiem co ludzie widzą w mcflurry, ja preferuję zwykłęgo loda w wafelku z polewą;p

zapraszam na nową

Angie pisze...

no to fajnie, że masz zdjęcia..
ja w Olsztynie nie byłam. może kiedyś odwiedzę..

ja miałam niebo bezchmurne i nic nie widziałam z żadnej strony :/
nie jadłam McWrapa jeszcze..

J. pisze...

Wstyd się przyznać, ale zasnęłam. ^_^ Kooocham McFlurry!

Dzięki za odwiedziny, u mnie nowość, zapraszam ponownie ;-)
Pozdrawiam,
Czmiel

Magical Star pisze...

Fajnie też kocham McWrapy <33
zawsze je zamawiam a do tego Cheeseburger i Shake truskawkowy lub waniliowy no i frytki :)

Zapraszam do mnie :)
+obserwuję i czekam na rewanż ;dd

ana . pisze...

kocham mc donalds !<3

OLIWIA pisze...

Job :))))
Już obserwuję ;)

Wróżka Benia pisze...

Tortilla zawsze jest mile widziana;)
Zaparaszam http://www.facebook.com/pages/Normalny-Blog/187644647955732

Alaa pisze...

mmm.. McWrap;DD
obserwuję !

Prześlij komentarz