Job + tortilla

Hej !
Wiele się wydarzyło przez ten czas, kiedy mnie tutaj nie było, choć to zaledwie kilka dni ! Czeka na was mnóstwo postów. ;)

Przyjechał do nas chłopak mojej siostry i w sobotę zrobiliśmy sobie seansik. Została zakupiona pyszna pizza i soczek i włączyliśmy "Job ostatnia szara komórka"

Był niezły ubaw, co chwilę się śmiałam. Teraz ciągle używamy tekstów z tego filmu. :D

---
Odkąd spróbowałam McWrapa nie mogłam nie zrobić swojej domowej wersji.

Chciałam sama zrobić te placki, ale nie miałam produktów. ^^


Wszystko prócz papryki i placków jest domowe. Nawet sos czosnkowy i chilli robiony przez moją siorkę, a smakuje jak kupny, z tą różnicą, że zdrowszy. :) Całość wyszła przepyszna ! Nie wiem czy nie lepsza od oryginału. Żeby było jeszcze zdrowiej podgrzałyśmy w piekarniku, przez co placek nie chciał się tak dobrze zwijać i stał się chrupki i łamliwy. ;)

Dobra, to tyle mojej paplaniny, lecę do dziadka. 
Pa !

43 komentarze:

Sandi Hassa pisze...

Świetny blog :)
Zapraszam również do mnie, dziś dodam jeszcze dwie nowe notki a już nie ba wem świetne wielkie rozdanie. Opłaca się brać udział Zapraszam

http://sandra-lip.blogspot.com/

Madokopo ∞ pisze...

oglądałam ten film ; leciał w zeszłą niedzielę na TVN :) bardzo mi się spodobał ; taki inny i pozytywny, szalony mimo że pokazywał realia ;D

pasjonatkaj pisze...

Oj zjadłabym , mniam !
Zapraszam do obserwowania :)

Inopportune pisze...

zjadłabym ;P

Tośka. pisze...

Filmu nie oglądałam, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. Może pora to nadrobić?
Tortilla wygląda przepysznie!

linlon pisze...

Mhmm własnoręcznie robiona tortilla. Musiała być rzeczywiście pyszna. Chyba niedługo skorzystam z Twojego pomysłu ;)

A o czym to rozmawiałaś z Dumbledorem? o Mc-wrapie? hahaha

ancikowaa pisze...

dobry pomysł, coś dodam, ale to jak najdzie mnie ochota, bo jakoś nie chce mi się robić nowej notki xd , tak leń ze mnie. ;D

Uwielbiam domowe tortile:)

notherynn pisze...

chętnie bym zjadła :D
Pzdr ;D

Katsuumi pisze...

Mmm jakie pyszności! :)

IDEALNE CHWILE pisze...

mmmm ... ;) smakowitaśnie wygląda ;) film tez pewnie fajny :) musze sobie pooglądać ;)

Pozdróweczki :)

Angie pisze...

to lepiej cii.. głośno o tym nie mów. ja na rowerku jak potrzebuję ;) nawet skuterka nie mam :(

to czekam na te posty ;)
nie oglądałam Joba. czyli film fajny?
my czasem w domu też robimy tortille ;)

czysiek pisze...

mniam tortilla :D dawno nie jadłam ;)

K. pisze...

oj tam, zwykłe lody tylko dwa razy droższe niż normalnie XD

Magical Star pisze...

smaka robisz czytelnikom.! oj nieładnie ^^
teraz wszystkim musisz wysłać po jednej tortilli - swoją drogą chętnie bym zjadła ;dd

Ankyls pisze...

job<3

K. pisze...

polewe masz w zwykłym lodzie! i do tego jeszcze wafelka! a za tą cenę to sobie kupisz pięć batonów:D

Madam pisze...

Zawsze jak zobaczę coś do jedzenia na blogu to mam ochotę to zjeść. Eh, cóż na to poradzę, trzeba mieć jakeiś hobby xD

Karoline pisze...

tak ten film świetny :D

ja kocham sobie sama takie coś gotować heh :D wydzie taniej ale czy lepiej hehe ? XD

Juliaa pisze...

pysznie to wygląda! <3

Ankyls pisze...

na gumce. w sklepiku z materiałami

splatane-sluchawki pisze...

Uwielbiam <3
Nie oglądałam tego filmu, a nie, jadnak chyba oglądałam... Ale nic nie pamiętam, bo oglądałam z kumplami i nie skupialiśmy się za bardzo na filmie :D

learus pisze...

uwielbiam robić takie w domu <3

Sogni pisze...

uwielbiam tortillę;D

Alicja pisze...

job:D przepysznie wygląda;]

Anonimowy pisze...

kurczę, weź aż chce mi się jeść :PP
tortilla <3333

szaroscgwiazd pisze...

zjadłabym taką tortillę! ;d

Ilonciaaa880 pisze...

siwetny ten film ;d
trotilla :D
zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

luuuckyyy pisze...

mniam mniam wygląda pysznie ^^

blueberry39 pisze...

tortilla ;* zapraszam do mnie:http://pastelova.blogspot.com/
obserwujemy ? ;)

Urshula pisze...

mniaaaam! :o) no co,głodnam właśnie!

Beatrycze pisze...

Nigdy nie oglądałam tego filmu, a zabierałam sięd o niego kilka razy.

malwina pisze...

Oglądałam ten film. Jest świetny.

wigga pisze...

też robiłam domową tortillę, wychodzi cudowna!! :D

dodałam nowy filmik na youtube, zapraszam! :)
http://wiggaa.blogspot.com/

ankaa pisze...

Zostałaś nominowana do tagu The Make Up Blogger Award
Szczegóły u mnie :)

wariatka ;)) pisze...

niestety nie oglądałam tego filmu ;) mmm jakie pyszności ;)

Tiffany pisze...

Dzięki za komentarz i mniam <3
Super pomysł na tytuł bloga :)

Anna ♥ pisze...

am am! też chcę!

words pisze...

tortilla < 333
mniam! ;D
dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post)

Magical Star pisze...

to kiedy mogę wpaść na tortillę xdd
<3

rebel ♥ . pisze...

mniam ! uwielbiam tortile <3
zapraszam do mnie :)
http://natka-osobiesamej.blogspot.com/

Marta Miklewska pisze...

hahahten film jest bekowy :)

Jaranti pisze...

ten film mnie powala!

mój tato jak wchodzi do supermarketu zawsze pod nosem mruczy "Darek otwórz" - mam ostry brecht :)

Anet;** pisze...

Mymm Tortilla ;P
zjadłabym ;)
Zapraszam od mnie;)

Prześlij komentarz