sto lat !

Sierpień zaczęłam pełną parą. Nawet pogoda mi w pełni sprzyja. Więc tej drugiej połowy wakacji nie zmarnuję.
Wstałam dzisiaj o 12 ! Więc ze wszystkim się muszę pośpieszyć, bo zaraz wychodzę.

Co do tytułu, dzisiaj obchodzi urodziny moja siostra oraz kumpela, tak więc wszystkiego najlepszego ! Za dwa dni 14 kończy moja kolejna kumpela, więc ja chyba zbankrutuję. ;D




To prezent dla Kaśki. Nie chcę pokazywać co jest w środku, może innym razem. ;)

Tymczasem ja się z Wami żegnam, wstawiam jeszcze foty z moim starym prezentem urodzinowym od Agii. ;))
Uwielbiam tą poduchę ! :)


Chciałam zrobić animację w photoscape, jednak występuje błąd w zapisywaniu, ktoś może wie dlaczego ? ;)


Trzymajcie się !

37 komentarze:

lukier_w_kostkach pisze...

hah, świetna poduszka :D

Juliaa pisze...

tyyygryysek <3

Unknown pisze...

Ale słodka :D prezent na pewno się spodoba;)

Nel pisze...

wszystkiego naj ;P za dwa dni ;P

kate pisze...

ale urodzinowo dzisiaj ;D szykuję się też pewnie dużo imprez, nie ? ;>
poszalej sobie!

Emilka. pisze...

świetna poducha :)

Ilonciaaa880 pisze...

genialna ta poducha :D
zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

Jaranti pisze...

słodziachne foto :D

szaroscgwiazd pisze...

świetna ta poduszka :)
udanej zabawy ;d

Charlene Cortini pisze...

Wszystkiego najlepszego dla koleżanek.
Ja mam uro za równiutki miesiąc ;-)

Patty pisze...

faaajna poducha:D

error504 pisze...

przyłączam się do życzeń ;d

najlepszego ; *

Unknown pisze...

Jaaaakie fajne! :) Na pewno się spodoba

diy-kapi pisze...

ale słodka poducha :D lubię takie przytulaki :D

Charlottka pisze...

Ohhhh swietna jest ta poducha!!!:)

lukier_w_kostkach pisze...

już nie mam :D godzine temu się przefarbowałam :D

Sogni pisze...

śliczna poducha;);D

Kamiira. pisze...

Lubię takie poduchy :D Sto lat dla jubilatek! ;]

niebieskooka pisze...

fajna poducha :)

Plapart pisze...

jaki śliczny lew!

colorfullysoul pisze...

ta twoja podoucha jest meega! też taką chcę!

zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

Nik pisze...

ładna podusia : dd

obserwuję i zapraszam do mnie.

Ankyls pisze...

najlepszego;)

Daga pisze...

Udanej zabawy ;]

Paulina pisze...

Bardzo ładne zdjecia :)

Patrycja pisze...

śliczny jest ten lew :):p

Inopportune pisze...

no to wszystkiego najlepszego IM .:)

Ankyls pisze...

wiem wiem czytałam ;) nie dopisałam dla tych osób ;d

Anonimowy pisze...

fajny misiek ;)

Anonimowy pisze...

Udanej Imprezki .

wariatka ;)) pisze...

torebeczka śliczna ;p a poducha ;p też chcę taką !!

Anna pisze...

mam takiego samego maltańczyka!;) yorki są słodkie.

Anna pisze...

ups :D miało być do nowego postu, no ale nic. i najlepszego!;)

Unknown pisze...

jakie słodziaki !

Anonimowy pisze...

Cudne.;D

mamba.x3 pisze...

jakie słodki pieski ; *



zapraszam ; ))

ilovemariolkaa pisze...

100 lat!:D

Prześlij komentarz