Solina

Wczoraj, chyba dopiero o 22 wróciłam z Soliny, która znajduje się w Bieszczadach. Woda była okropnie zimna, jednak i tak się kąpałam ! Nie przyjechałam nad wodę, by nie zanurzyć w niej ani jednego palca. :D
Zawsze jeździłam tam w dzieciństwie, te wspomnienia, miejsca..ah, ah. ;)

Dzisiejszy post to swego rodzaju wstęp, później wstawię więcej zdjęć z tego wyjazdu ze mną w roli głównej. ;)




Te rowerki były świetne ! ;)


Zasnęłam na słońcu, zjarałam się na totalny brąz :D, do tego filtr nałożyłam pod koniec dnia i do teraz nic mnie nie piecze, jestem zajebista. ;p


Nie odpisuję na komentarze, bo ciągle coś robię, zauważyłam, że nigdy się nie nudzę, gdy tata jest w domu, a niestety w poniedziałek znów wyjedzie.

Jutro nic nie napiszę, bo cały dzień będę w Częstochowie. Będę musiała wstać o 4 lub 5, więc muszę szybko się położyć. 
Post jest strasznie chaotyczny, ale chciałam wiele przekazać. ;p

dobra, kończę, PA !

32 komentarze:

K. pisze...

wiesz, ja generalnie wolałabym, żeby nikt z moich znajomych nie znał adresu tego blogana mylogu było o to o wiele łatwiej.

ojej, Bieszczady<3 nigdy tam nie byłam, a bardzo bym chciała pojechać:) kocham słuchać muzyki o tych górach:)

szaroscgwiazd pisze...

samochody na wodzie są super ;o ;)

Ola pisze...

Oo, te samochody są świetne! :) Pozdrawiam.

Angie pisze...

dziękuję ;**

mam to samo co do wody. choć by byłą zimna to musiałąm zawsze wejść xD
ale nad Soliną mnie jeszcze nie widziano ^^
rowerki? raczej samochodziki ;)
fajnie masz! miłego wyjazdu ;*

Sunny pisze...

Byłam nad Soliną kilka lat temu,ślicznie tam jest ;) Zapraszam do mnie i do obserwowania :)

ruda pisze...

nad Soliną jest fantastycznie ;) Ogólnie Bieszczady są mega. A jak dorwałam się do tych rowerków, to nikt mnie z nich wygonic nie mógł, pływałam na nich chyba ze trzy godziny ;P

Joanna ♥ pisze...

Ładne zdjęcia :D

Kamiira. pisze...

Haha, świetne rowerki ;)

Anonimowy pisze...

ale fajne rowery wodne:D kurcze, szkoda ze mnie tam nie ma xD

Anonimowy pisze...

Fajne zdjęcia. Pozdrawiam^^

Sogni pisze...

mam zamiar tam pojechać;)

Daga pisze...

Chyba też wybiorę się nad wodę ^^
Ps. Zajrzysz do mnie ? : )

ewentualniexja pisze...

Ohhh, ale pogoda i krajobraz <3

wariatka ;)) pisze...

jak ja bym chciała w końcu zjarać się na brąz;p niestety przy mojej karnacji to mało prawdopodobne ;p uwielbiam Solinę...
zawsze ją odwiedzam kiedy co roku przyjeżdżam do rodziny na podkarpacie ;p

K. pisze...

nowa, zapraszam

andziksen pisze...

rowerki są świetne :)


Zostałaś przeze mnie nominowana do konkursu o 7 faktach o swoim makijażu,więcej na
http://andziksen.blogspot.com/
:)

Aśś, bądź Asiu. pisze...

Dziękuję ;*
zapraszam ponownie ;)

Emilka. pisze...

Fajnie wrócić do miejsca w którym było się jako dziecko, i znowu poczuć ten klimat :)

Nel pisze...

ładnie tam

Tuupak. pisze...

Świetne zdjęcia ;D też bym chciała się tak powylegiwać ;D

Unknown pisze...

Cudne fotki;)

IDEALNE CHWILE pisze...

ale tam pięęęęęknie :) Kocham wszystkie miejsca gdzie jest woda :D i te boskie rowerki :) hehe superanckie ;) a ja dzisiaj byłam w częstochowie ;)
ps. tak,tak mam tatuażyk ;)
Pozdrowionka!! :)

karla226 pisze...

świetnie, uwielbiam oglądać zdjęcia z wakacji :)

ewentualniexja pisze...

Moja przyjaciółka też nazywa się Dominika ;) Dlatego pewnie macie te same przezwiska. Ale nienawidzi jak ktos odmienia. Zawsze jest 'Dodo' xd

wantataste pisze...

Miałam dość ciągłego moknięcia i problemu z butami w taką pogodę. Te skusiły mnie kolorem :)

IDEALNE CHWILE pisze...

no ta czestochowa wszystkich przyciaga ;) hehe
a pazurki stare :P i zdjęcie też stare ;) ale już w połowie tygodnia chyba będą nowe ;)

Angela ;) pisze...

Masz rację jak już się przyjedzie to trzeba się zamoczyć w wodzie choćby nie wiem co .;D

K. pisze...

a ęż nie podaję adresu, ale czasem można trafić gdzieś nawet przez przypadek. a jednak czasem piszę tu o rzeczach, o których nie wszyscy muszą wiedzieć;p

ilovemariolkaa pisze...

Ładne zdj:)

Julya. pisze...

ooo mniam, lodzik<3 Wiesz co podoba mi się twoja uroda tak a propos :)

odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
http://jo-styleworld.blogspot.com/

words pisze...

zazdroszczę < 33
super fotki :D
dziękuje bardzo i zapraszam ponownie (nowy post!) :*

ilovemariolkaa pisze...

U mnie się pojawił nowy post, zapraszam; www.back-queen.blogspot.com :D

Prześlij komentarz