Olsztyn

Gdy wyjechaliśmy z Częstochowy nie mieliśmy zamiaru gdziekolwiek się zatrzymywać. Gdzieś w Olsztynie ugrzęźliśmy w korku, przez dłuższy czas nie ruszaliśmy się ani o centymetr, przez co z samochodu długo mogłam podziwiać piękny zamek, a raczej jego ruiny.


Gdy samochody ruszyły zobaczyłam ogłoszenie, że akurat w tym dniu odbędzie się tam walka rycerska ! 
Szybko podiełyśmy z siostrą decyzję, wysiadamy !


Oczywiście nic nie ma za darmo... Skończyło się na tym, że porobiłyśmy kilka zdjęć przed ogrodzeniem, a szkoda. :( 
Chwilę później rozpętała się niezła ulewa ! Nikt prócz nas nie miał parasola, więc impreza im się trochę nie udała.

I jeszcze jakieś zdjęcie, które na prawdę oddaje urok tego miejsca. ;p

 Nie wiedziałam, że Olsztyn to takie fajne miasto, na pewno tam wrócę. 

Po drodze spotkaliśmy wiele pielgrzymek, a tu mam zdjęcie nawet tej z Rzeszowa :) 

---

W między czasie pojawiło się wiele komplikacji, szczególnie w miejscowości "Krowia Góra". Zamknięto most i nie dano żadnego tymczasowego. Wielkie otwarcie miało być o 20, kiedy my byliśmy tam o 19. Niestety okazało się to bzdurą. Nikogo nie interesowało, że kilkadziesiąt samochodów czeka na przejazd, bo budowlańcy mówili, że muszą go jeszcze przetestować...
Postanowiliśmy pojechać na prom ( tratwa, na którą wjeżdża kilka samochodów i za pomocą liny przeprowadza się je przez rzekę ). Pierwszy raz słyszałam o czymś takim, niestety i do tego była spora kolejka, pozostało nam wrócić się 30 km do Sandomierza.
Tak więc Krowią Górę zapamiętam jako głęboko dziurę, z której nie łatwo się wydostać. ;p

A propo Sandomierza, to nawet nie wiedziałam ile w jego okolicach jest jabłek, masakra. :D
Sandomierz też jest piękny, nawet nie zdawałam sobie sprawy jaka Polska jest ciekawa...

Spotkało nas wiele niespodzianek, nawet nie obeszło się bez mojego "haftowania". ;p 
Mimo to, dzień był niezwykle fajny i ciekawy !

Wykończona usnęłam na moim lwie. ;p 

Do miłego ! :)

31 komentarze:

Ilonciaaa880 pisze...

piękne te zdjecia :D Olsztyn fajknie tam ejst D

Sunny pisze...

Fajny wyjazd ;) Fajne zdjecia :)
Zapraszam do mnie.

Charlene Cortini pisze...

Nigdy nie byłam w Olsztynie.
ja dzisiaj jechałam przez Ruchocice i Ptaszkowo do Poznania. Dwa razy ciągnik blokował drogę, ale generalnie nie było źle.

szaroscgwiazd pisze...

uwielbiam zwiedzać! I kocham zamki ;d

Unknown pisze...

Piękny zamek, ale nigdy o dziwo tam nie byłam:)

Madam pisze...

Fajnie sobie podróżujesz, a najlepiej najpierw poznać własny kraj a potem zwiedzać inne. ; )

malwina pisze...

Hej nominowałam cię do jednej z blogowych zabaw. Więcej info u mnie :)

Kinga pisze...

widzę, że lubisz zwiedzać.;D

Nel pisze...

fajne ;P

Jaranti pisze...

Wszędzie można znależć cos ciekawego :D

Anonimowy pisze...

współczuję drogi :)
a te ostatnie zdjęcie jest najlepsze :]

Charlottka pisze...

Widzę że Ty ciągle w podróży;) Nigdy nie byłam w Olsztynie ale ten zamek wygląda imponująco!

Anonimowy pisze...

Ojjj fajnie tak pozwiedzać ;) .

http://nikimyworld.blogspot.com/

Wiktoria pisze...

to widzę, że wycieczkę miałaś udaną. ;)

Nik pisze...

nie byłam tam :D
z tego co mówisz mysi być tam pięknie :D
widziałam w telewizji tą tratwę na którą wjeżdżają samochody i dzięki temu przedostają się na drugą stronę :D:D

Inopportune pisze...

świetne zdjęcia ;))

Anonimowy pisze...

Ładne zdjęcia. Pozdrawiam^^

Unknown pisze...

świetne zdjęcia ;) pozdrawiam i zapraszam

Anonimowy pisze...

Podobają mi się te zdjęcia :D
+ zapraszam do mnie !

IDEALNE CHWILE pisze...

o Olsztyn ;) byłam tam już chyba z 1000 razy ;) bardzo lubię tam jeździć ;) chyba musze się tam znów wybrać ;)

Pozdrawiam ;)

Ps. To w tej Krowiej Górze musiało być suuuper :P:P ;) hehe

Madam pisze...

I to jest chore, albo tak już musi po prostu być? Ja też nie jestem idealna ale staram się nad sobą pracować.

Asia Przybycień pisze...

piękne zdjęcia ;]

diy-kapi pisze...

no to miałas b. ciekawy dzień :) rzeczywiscie, Polska to piekny kraj :) szkoda, że mało ludzi to zauważa..

Katerina pisze...

Jak masz chorobę lokomocyjną to witaj w klubie xD Choć moja praktycznie już zanikła xD

thoughtlessness pisze...

Świetna maskotka. ;d

klliisiaa pisze...

rzeczywiście fajne ruiny :)
miałam pojechac do Olsztyna przy okazji bycia na Mazurach, bo mają tam super SPA, ale jednak było za daleko ;/

Ankyls pisze...

no z sh :D

Sogni pisze...

nie byłam w Olsztynie;(

Paulina pisze...

O ja byłam w Olsztynie jakieś 2 lata temu :) poznaje to pierwsze zdjecie :)

runawaytodream pisze...

byłam tam, około 2 lata temu, dosyć fajnie było :)

cAtHeRiNeLiNe pisze...

ależ ty masz długie nogi! niczym modelka lub gazela- do wyboru;) poza tym masz śliczną buzię:)

Prześlij komentarz