co za pogoda :o

Rano miałam jechać nad wodę, niestety z pewnych względów zrezygnowałam i cały dzień bawiłam się aparatem i jak to ja...malowałam paznokcie.  Postanowiłam odmienić ciemną czerwień na jasny niebieski.
 :)
Gdy tylko się obudziłam zauważyłam jaka jest piękna pogoda, bezchmurne niebo, gorąc... Trwało to tak mniej więcej do 16:00. Po tej godzinie rozpętała się potężna burza. Dźwięki piorunów były niezwykle głośne i przeraźliwe, a do tego doszła moocna ulewa i  grad. Uwieczniłam to na filmie, akurat podczas nagrywania nie walnęło nic głośnego o ziemię. ;p


Na filmie jest to samo miejsce, które zawsze pokazuję Wam na zdjęciach z okna..tak dla porównania. ;)

dzisiejsze

Dzisiaj wpadłam na wiele pomysłów na posty, nie wiem kiedy zdążę je zrealizować, przecież nie odpowiedziałam jeszcze na tag. Oj tam, wszytko w swoim czasie. :)
Pa !

11 komentarze:

Natalineek pisze...

Ładny lakier :)
U nas nie było burzy! ;D
Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :P

Sogni pisze...

ładny kolor lakieru;D

A pisze...

ale śliczny kolor! ogólnie uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego na paznokciach :)
co do pogody, u mnie też nie za ciekawie. totalny brak słońca, szare niebo, ale odbyło się bez deszczu i burzy. jejku, mam nadzieję na słońce w jak najbliższym czasie!

modelka z internetu? haha, traktuję to jako wielki komplement <3

xoxo

Anonimowy pisze...

Ładny kolor lakieru.;D
U mnie też była straszna burza... aż u mojej kuzynki trampolina ktora wazy z 200 kg. przeleciala przez bramke do sasiada... ;/

Olajnaaaa;* pisze...

świetny blog, jesteś śliczna;))
pozdrawiam;*

Weronika Terlik pisze...

Bardzo ładny te kolor lakieru ;d

Katsuumi pisze...

Sliczne zdjecie to ostatnie :)
Zapraszam na nową notke u mnie ;)

Blondie. pisze...

świetny kolor lakieru;)

Momisiasta pisze...

Śliczny kolorek . Ja mam podobny ; )

.. pisze...

świetny kolorek.;D

Paatrycja pisze...

Ale świetny filmik ^^ Fajny masz widok z okna ;]

Prześlij komentarz