Dragon Ball + informacje

Anime zaczęłam się interesować dzięki tej bajce. Do tego czasu Dragon Ball jest moją ulubioną, kojarzy mi się z dzieciństwem.
Oglądałam ją już w przedszkolu, gdy jeszcze leciała w tvn. Teraz gdy nie można oglądać jej w telewizji chętnie zaglądam do internetu, by znów zobaczyć odcinek po odcinku tych kilka sezonów. Mój ulubiony bohater to oczywiście Goku, zabawny, przystojny i niepowtarzalny. ;D
Już nie ma takich anime...
Figurki, które dostała moja siostra.

A oto dzieło mojej koleżanki - mały goku 

Nie wiem czy kiedykolwiek to oglądaliście, jednak zachęcam do tego, może i Wam się spodoba. :))

-------------
Mam szlaban na kompa, więc jak narazie posty nie będą pojawiać się tak często jak dotychczas. Będę coś wstawiać gdy uda mi się niepostrzeżenie włączyć ten sprzęt. ;p Więc ja uciekam zanim ktoś mnie zauważy. Z komórki będą patrzeć co mi tutaj piszecie. ;)
Pa !

11 komentarze:

Gosia pisze...

super blogspot :)
ja bez kompa bym nie wytrzymała :)
Zapraszam do mnie
http://miaugosia.blogspot.com/

Paatrycja pisze...

Kocham anime ale tego nie oglądałam :D

ankaa pisze...

jeszcze nigdy nie oglądałam Dragon Ball :P

Dziidka pisze...

Uwielbiam to !! Jeszcze rok temu oglądałam to z bratem w tym roku też zacznę ! Nie oglądam anime ale może zaczne ... ale dragon ball jest super ! ;) No kurde najlepsza bajka .

Unknown pisze...

i ♥ anime ^^

Anonimowy pisze...

Jaki fajny xddd .

Daga pisze...

no po prawo jest obserwacja głupolu ! ;) fajnie tu u Ciebie, ja niestety za dragon ballem nie przepadam ale może widziałaś mój rysunek z poprzednich postów? :) Coś dla Ciebie ;pp

Katsuumi pisze...

O Matko, szalalam na punkcie DB! Anime mojego dziecinstwa <3

Daga pisze...

obserwowac można również klikając na górze na tym pasku nawigacyjnym ! To powinno działać, ja czekałam chwilke ale działało mi :)

Ala. pisze...

moim pierwszym anime było fushigi yuugi :)

Żaneta pisze...

Dzięki. :)

Prześlij komentarz