Jaki aparat ?

Moja siostra często mówi : " Każdym aparatem można zrobić dobry kadr, ale nie każdym dobre zdjęcie". Zgadzam się z tym.
Od dłuższego czasu interesuje mnie fotografia, wszędzie latam z aparatem. Jednak do dyspozycji mam tylko cyfrówkę, na którą nie narzekam, ale która robi mi czasem figle. ;p Z tego powodu zaczęłam zbierać na jakieś porządną lustrzankę. Grosz do grosza, na razie mam mało kasy, ale powoli, trochę popracuję, trochę dostanę.


Oto moje 2 cyfrówki:

Fujifilm FinePix s8000fd - Powiem szczerze, że furory nie robi, do tego zepsuł się.

Nikon coolpix s8000 - to nim teraz robię zdjęcia


Często tez pytam osoby, które robią ładne zdjęcia jaki mają aparat, a to przez to, że po prostu nie potrafię zdecydować czy patrzeć za Nikonem, Canonem, Sony ? Bo każde lustro ma jakieś inne plusy. Doradźcie mi. :)

12 komentarze:

Melodychuu pisze...

Hm, no może i tak, ale oczywiście w lato są upały, a w zimę jest snieg - czyli tak jak w każdym innym mieście w Polsce :D
A co do twojego postu to ja również zbieram na lustrzankę i raczej wezmę jakiegoś Nikona czy Canona. Wolę firmy, które robią tylko sprzęt do fotografowania, bo wiesz chyba, ze Sony ma wiele różnych wyrobów typu telewizory itd^^

Natalineek pisze...

Tzn. Ja mam Fujfilm ;) Moim zdaniem ten aparat jest b.dobry. Mi się podoba i dobre zdjęcia wychodzą! ;p Nigdy nie miałam Nikona, także nie wiem jak zdjęcia wychodzą.

Kolor pisze...

Zbieraj piątaki. Ja zbieram ok. rok i uzbierało mi się prawie 1000 zł :o

Vogue pisze...

za nikonem patrz najlepiej :)
+fajny masz szablonik <3
u mnie nowa notka:
www.mycolorvogue.blogspot.com
xoxo, A

Ankyls pisze...

mnie też mama obudziła:P
Rozglądaj się za Nikonem :)

Anonimowy pisze...

emm . ja ci chyba nie pomogę bo ja sama szukam lustrzanki ;d . I tak szczerze to nie mam pojęcia co mam kupić , ale chyba nikon jest naj ; d

Paulina pisze...

Bardzo ładny blog
Dodaje go do obserwowania ♥
Liczę na to samo i zapraszam do siebie <3

Katsuumi pisze...

Drugi chyba faktycznie lepszy :)
Zapraszam na nową notkę u mnie ;)

Dziidka pisze...

Nikony robią śliiczne zdjęcia ♥

Paatrycja pisze...

Długo ci w nich baterie trzymają ?
:D

gleamofhope. pisze...

Tymi zdj. to normalnie w brzuchu mi zaburczało :D
dodajemy??

gleamofhope. pisze...

tymi w nowym poście ;]

Prześlij komentarz