No to jedziemy !

Całkiem niedawno miałam bloga o kosmetykach, ale tak szczerze, to nudzi mnie pisanie jedynie recenzji jakichś smarowideł, dlatego założyłam tę stronkę. Powodem jest też to piękne polskie lato, które nie daje mi wyjść na mój ukochany rower, przez co się dosyć nudzę.
Z tego zimna wygrzebałam aż z z szafy wełniany sweterek. Brrr, 11 stopni, to chyba jakaś kpina. :<

Film na dziś - "Rango" ! 


Lubie czasem pooglądać sobie jakieś filmy animowane, a gdy głównemu bohaterowi nadaje głos Johnny Depp, to już muszę to zobaczyć. ;) 
Tak więc ja idę na mały seans z moją siostrą. 

A Wy jak spędzacie ten mroźny wieczór ? :)

3 komentarze:

Madeleine pisze...

http://madellleine.blogspot.com/
zapraszam do mnie :))

KLAUDIETT ✿ pisze...

Ja widziałam już ten film. ;3 Superowy. ; p

by.aless pisze...

nie oglądałam tego, ale też lubię filmy animowane. :p dziękuję za komentarz. :))

Prześlij komentarz