Czas na Tag ! :)

Na początek chciałam podziękawać wszystkim osobom, które mnie nominowały. Jestem tutaj bardzo krótko i nie sądziłam, że choć jedna blogerka to zrobi. Dzięki !
Tak więc nominowana zostałam przez : insaneelass , XDOoOllyx , NekoKuromi.



-Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.
-Skopiuj i wklej logo na swoim blogu-Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.


7 informacji o mnie :
  • jestem uzależniona od jazdy na rowerze 
  • nie wytrzymam bez internetu
  • nie wytrzymam bez słodyczy 
  • wg. mnie jestem za wysoka
  • nie lubię tego, że jestem taka chuda 
  • uwielbiam zwierzęta, ale z powodu alergii mamy mam tylko rybki 
  • kocham kupować ciuchy

Nie nominuję nikogo, bo tych, których czytać lubię - obserwuję. Nie chcę jakoś nikogo wyróżniać. Więc kto chce być otagowany właśnie teraz jest ! :) 

6 komentarze:

Inopportune pisze...

Gratuluje nominacji .:))
obserwujemy się ?

Katrin pisze...

ile masz wzrostu ?

Dżastin pisze...

No ciekawy Blog ;) A no i fajne trampki ALL STARS !<3 Pozdrowienia ;) zapraszam do odwiedzenia mojego BLOGA !

Blueberry pisze...

Ładna bluzeczka.

Patrycja ♥ pisze...

fajnie wyglądasz :)
Zapraszam do mnie na:
http://paticee.blogspot.com/
Pozdrawia Patrycja :)

Ilonciaaa880 pisze...

śliczny outfit ;))
jeśli chcesz możemy się poobserwować :D

Prześlij komentarz