Zakupy !

Gdy otwieram szafę, jestem w szoku ile mam ciuchów, a praktycznie w połowie nie chodzę. To jest problem chyba wielu dziewczyn, jednak ja postaram się coś z tym zrobić. Zastanawiam się nad sprzedaniem lepszych rzeczy na szafa.pl lub allegro , bo z tego co widzę, nawet nowe ubrania leżą u mnie nie używane.

Co do tematu, ostatnio kupiłam kilka fajnych rzeczy, które zaraz Wam zademonstruję.


Spodenki z camaieu. Bardzo mi się podobają, już wiem, że często będą w "ruchu". ;)


To 2 bluzki, ale już z H&M. Przeceny są tam ogromne ! Te bluzki kosztowały przed przeceną 50, 60 zł, a teraz tylko 10zł. Więc biegnijcie do tego sklepu, wiele zaoszczędzicie. 
Pokażę je Wam innym razem, gdy będę mieć je już na sobie. :)

Ostatnio zaczęłam malować płot, co jest okropną katorgą. To ogrodzenie jest tak fikuśne, powykręcane i dłuuugie, że chyba zajmie mi to kilka lat. Pociesza mnie myśl, że za jeden segment dostanę 10 zł, dzięki temu mam już opłacone spodenki, które pokazałam Wam wyżej. 


Ten post miałam dodać wczoraj, ale z powodu burzy padł internet. 
Cały wczorajszy dzień był ponury i deszczowy.

To zdjęcie zrobione rano, chmury ciągle przysłaniały słońce.


23:00 Błyskawice były piękne, ale gdy pomyślałam by zrobić im zdjęcie schowały się za chmury i przez to nie było ich już tak dobrze widać, a niebo ciągle stawało się fioletowe od ich wyładowań. Teraz tak się przyglądam, to widzę kawałek błyskawicy w górnym, lewym rogu zdjęcia. :)

 Na szczęście dzisiejszy dzień jest już na prawdę ładny i słoneczny. :)

20 komentarze:

Ankyls pisze...

fajne fotki:)

Nel pisze...

a za ile kupiłaś spodenki?

A pisze...

też mam taki problem. szafa wypchana po brzegi, a w połowie i tak nie chodzę. ba, żebym chociaż w połowie chodziła to i tak było by dobrze :D
a co do H&M to uwielbiam ten sklep, uwielbiam przeceny w nim, ostatnio byłam na zakupach i praktycznie wszystko kupiłam tam ^^
ładnie wyglądają te Twoje spodenki i taki przyjemny, kwiatowy pasek :) ciekawie.

i dziękuję, także lubię tą bransoletkę, lubię ten minimalizm przekazu, który od niej bije, haha :D
a co do aparatu to używam sony alfa 200 :)
xoxo

Iza pisze...

O.o genialne spodenki ! Już je kocham xd ; D
Miałam kiedyś podobny 'pasek' ale mi pies go zjadł xd : [ Był cudowny... [*] xd ; D
Świetny blog ; D
Obserwuję i zapraszam do mnie ♥ ; D

Agaa. pisze...

Ja właśnie chyba dziś zabiorę się do zrobienia porządków w szafie.. Jest tam wile ciuchów, a jak mam coś ubrać to nie wiem co, bo niby nic nie mam. ;/.
Super spodenki ! ;)**

szaroscgwiazd pisze...

musze też się wybrać do H&Mu zobaczyć co tam mają ciekawego ;d
ostatnie zdjęcie super :)

Katsuumi pisze...

Hehe dziekuje :) swietne spodenki!

Plapart pisze...

fajne spodenki ;)

Paatrycja pisze...

Zostałaś nominowana do zabawy 'One Lovely Blog Awards'. Info u mnie.
**
śliczne spodenki !
ooo też widzę błyskawicę ;D

Claudia pisze...

fajne zdobycze ; D .

Sogni pisze...

nie chodzę w 75% moich ubrań;)
i piękne spodenki;D

Anonimowy pisze...

Racja wiele kobiet tak ma z ubraniami xD Ja staram się chodzić, we wszystkim... Ale wiadomo jak to wychodzi ;)

A co do naszyjnika to oczywiście można go u mnie kupić ;) Jeśli chcesz chętnie zrobię taki dla Ciebie ;)
Jak coś to pisz w komentarzach albo na maila: sylwia.egle@vp.pl

martienn pisze...

piękny pasek ;D
+ zapraszam do mnie
:)

Momisiasta pisze...

Nominowałam cię do One Lovely Blog Award więcej u mnie na blogu ;)

Dziidka pisze...

Fajne spodenki ;)
Nominowałam cię :) Więcej na blogu .

Unknown pisze...

kurde, h&m za daleko ode mnie a chętnie bym poszła :/ ja też tak mam, załamuję się po otwarciu szafy.. obserwuję i pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Odpowiedź napisałam na maila ;)

Weronika Terlik pisze...

Spodenki są świetne, ile kosztowały może też bym sobie kupiła ; p.
Uwielbiam burzę !

Loluś pisze...

ciekawe fotki:)

COULD BLOOM pisze...

uwielbiam zakupy! widzę, że Twoje są jak najbardziej udane :*

zapraszam do mnie couldbloom ;-*

Prześlij komentarz