kręgosłup i nowa książka

Od dziecka bardzo szybko rosłam, przez co mój kręgosłup szybko zaczął się krzywić. Jakiś rok temu znalazłam panią z Ameryki, która jest specjalistka od tych spraw i dzięki masażowi jaki wykonuje, kręgosłup staje się już praktycznie prosty po tygodniu ! Oczywiście później trzeba ten efekt podtrzymywać ćwiczeniami, a ja niestety ich zaprzestałam. Dosłownie wczoraj zaczęłam od nowa, bo poczułam, że moje kręgi robią niezłe wygibasy. :D

---
Ha ! Dziś wyszło słońce ! Mimo tej pogody ja zanurzyłam się w nowej lekturce, która okazała się całkiem spoko, krótka, trochę pokręcona, lecz ciekawa. Wypożyczyłam ją wczoraj z uwagi na autora, którego książki bardzo lubię. :)


Muszę poszukać czegoś nowego, bo skończyłam ją w chyba niecałą godzinę. Tymczasem ja idę skonsumować nowy wypiek mojej mamy. 
Pa ! 

31 komentarze:

szaroscgwiazd pisze...

książka intryguje tytułem ;d

Momisiasta pisze...

Też wypożyczyłam ostatnio książkę, ale jeszcze jej nie zaczęłam czytać.

Anonimowy pisze...

heh a to musiało byc ciekawe xddd

D. pisze...

masz skolioze albo miałaś? ;d

Ankyls pisze...

lekarze po operacji mówili mi że najlepszym lekarstwem dla kręgosłupa jest basen :)

D. pisze...

to witaj w klubie ;d

Anonimowy pisze...

witaj
ja mam plecy okrągłe,krzywe...itp.możesz dać namiary na tą panią? ile kosztuje u niej masaż?czy ona przyjeżdza do polski?

Unknown pisze...

Tytuł wygląda bardzo zachęcająco ;) Aż chyba sama się skuszę i ją sobie przeczytam;)

Unknown pisze...

o czym jest ta książka? :)

Marionetka Mody pisze...

też się muszę za książki zabrać, ale zawsze mam coś innego do roboty :/

rockytamtue pisze...

zachęciłaś mnie ;d

splatane-sluchawki pisze...

Muszę ja znaleźć, bo wygląda ciekawie :)

life fashion travel pisze...

Ta książka nawet zachęca do czytania swoją okładką :D
dodaję do obserwowanych jeżeli można, pozdrawiam

Plapart pisze...

ja mam 1,74. też dość szybko rosłam i też mam problemy z kręgosłupem, zaprzestałam ćwiczeń! Dobrze że mi przypomniałaś że musze ćwiczyć! :D

Sogni pisze...

ja uwielbiam książki Sparksa;D

Unknown pisze...

może być ciekawe :)

A . pisze...

Ćwicz! :) Ja z kolei jestem za niska. Zazdroszczę Ci szczuplutkich nóg do samego sufitu !

Wiktoria pisze...

o, to ciekawe muszą być te ćwiczenia, jak po tygodniu kręgosłup jest już w o wiele lepszym stanie.

* obserwuję. ;)

Kasiulcowa pisze...

Też miałam problem z tym, że szybko rosłam. Już pod koniec podstawówki miałam 167, a w gimnazjum podskoczyłam do 173 i tak już zostało. Przez to mam straszne rozstępy ;/

A . pisze...

U nas jak ubierze się szpilki to już się krzywo patrzą.. Uwielbiam je nosić, przy swoim wzroście nie wyobrażam sobie płaskich butów, ale najczęściej nosze koturny. Ile dokładnie masz wzrostu ? :)

Unknown pisze...

inrygujaca ksiazka ;D

A . pisze...

Czyli tyle mniej więcej co np. Blake Lively :) Zamień sięę :D

Angie pisze...

dziękuję ;*

chyba też muszę zrobić sobie sesję z Frugo xD
też szybko rosłam, ale na szczęście problemów nie miałam uff...
widzę, że jesteś molem książkowym.. (:

A . pisze...

Na styk 160 :(

A . pisze...

Nawet w najwyższych butach jestem niższa od Ciebie! :D :)

Kinga pisze...

muszę zajrzeć do tej książki.:D

Sandrusss pisze...

Książka wydaje się ciekawa :)

by.aless pisze...

oj mi by się przydały takie ćwiczenia :p

Inopportune pisze...

tez mam takie problemy z kręgosłupem.. ;c

Anonimowy pisze...

Okładka książki jest świetna !
Przez to aż zachęca do czytania.
Zapraszam do mnie , jeśli masz ochotę :)

sunshine pisze...

o czym w ogóle jest ta książka, bo tytuł może być czasem mylący? ;D
czytałaś może "Przypadek Adolfa H." tego autora? jeśli nie to serdecznie polecam :)

Prześlij komentarz