Na miasto czas ! + ..

Hej !
Właśnie wróciłam z miasta, obżarłam się pysznymi lodami z McDonald's - McFlurry z kawałkami Liona, Pyycha. Teraz pokażę Wam w czym byłam. Nic specjalnego, po prostu lubię takie luźne stroje. :)

Bluzka czarna - New Yourker
bluzka biała z kurakiem ;) - House
spodenki już Wam znane - Camaieu 


Conversy - kupione w Anglii < 3

i już Wam znane okulary

Wczoraj rano, gdy wstałam zostałam załamana przez rodzinę. Wszyscy się zdziwili, że przerosłam mamę i siostrę, postanowili mnie zmierzyć. Dotychczas byłam przekonana, że zatrzymałam się już na 175 cm, jednak okazuje się, że znowu podrosłam o półtora centymetra... No błagam !  176, 5, nie wiem co zrobię, gdy jeszcze urosnę, chciałabym czasem ponosić szpilki. ;p  Nie macie jakichś sposobów na zatrzymanie tego dziadostwa ? ;p Niektórzy pewnie pomyślą " ale masz problemy", ale na prawdę to mi przeszkadza, jak na razie przerastam większość chołpaków... ;p 

24 komentarze:

Kasiul ' a pisze...

Śliczne zdjęcia ;D
Świetna bluzka ! Buty <3

Jesse pisze...

Boska koszula. Gdyby ją jeszcze trochę podziurawić... O matko, cudo ! <3
A mi smaka na lody waniliowe narobiłaś...c:

Sogni pisze...

świetna koszulka;)
i musisz zaakceptować swój wzrost, tego nie da się zahamować ;)

andziksen pisze...

fajna bluzka ;> jadłam ostatnio te lody,ale o smaku oreo są meeega pyszne ! :D

by.aless pisze...

super buty! <3 i koszulka śmiechowa. ^^

Natalineek pisze...

kocham te lody ja jem identyczne + polea toffie <333
pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

szaroscgwiazd pisze...

ale jesteś wysoka ;o
ja chciałabym mieć z 160cm wzrostu ;d
super zestaw :)

agnieszka ng pisze...

mhm, tez tak jem ( bez zadnej polewy, hahha ) : D < chodiz o lody, oczywiscie : p >
ty wez jaka ty chuda i wysoka, ty rosniesz jka sie zatrzymalam w rozwoju jak mialam 11 lat io od tamtej pory nie rosne . oO
zamien sie wzrostem, co ? : D

Unknown pisze...

prześwietna koszulka :D

Weronika Terlik pisze...

Ja mam 178 wzrostu i nie mam z tym problemu, a Twoi koledzy widocznie jeszcze nie dojrzeli, bo ja byłam przez całe gimnazjum od swoich wyższa, a tu BUM trzecia klasa, a ja przy nich taka malutka ;o.

Katsuumi pisze...

Ale masz dlugie nogi :) ile masz wzrostu?

Anonimowy pisze...

Fajna bluzka . ;;)
I nie przejmuj się swoim wzrostem ; d . Nie masz po co ;)

charlie pisze...

świetna bluzka !!

zapraszam na is-charlie.blogspot.com

Katsuumi pisze...

A fakt, nie doczytałam do konca, przepraszam :)

Ankyls pisze...

fajna koszulka;)

Evelyne pisze...

czasem wzrost pomaga ;)
Żeby cie pocieszyć muszę ci powiedzieć że połowę facetów którzy są przystojni są tacy wysocy i interesują sie właśnie kobietami w twoim wzroście ;) No a po za tym z takim wzrostem też masz szanse spacerować po wybiegach ;)
Więc sie nie załamuj i głowa do góry ;)
No i jeszcze coś...Jeżeli natura ci dała taki wzrost to najwidoczniej jest potrzebny ;) Nic sie nie dzieje bez przyczyny ;)

zapraszam do mnie ;)

Paatrycja pisze...

Jaka chudziutka ^^
Wyślij gdzieś swoje fotki albo na castingi idź. Jesteś wysoka i masz idealną figurę. Na pewno byś się dostała gdzieś.


Kocham McFlurry ♥

;d pisze...

Koszulka świetna .

No właśnie . Idź gdzieś na casting . Wiele dziewczyn chciałoby być taką wysoką . ; dd

Zapraszam do siebie - nowy post .

Anonimowy pisze...

super blog :D zapraszam do siebie :D

Anonimowy pisze...

jakie ty masz dlugie nogi, swietne są *.* oddaj mi swoj wzorst, przyda sie :< ile masz lat tak z ciekawosci ? :)

Cassie pisze...

fajny outfit :D

zapraszam do mnie
http://friendisatreasuree.blogspot.com/

Monika pisze...

dzięki;)fajne trampki.

diva pisze...

Ładnie wyglądasz :)

Anita pisze...

fajna koszulka

Prześlij komentarz