słodycze ! ;)

Wczoraj wieczorem chwilkę zaświeciło słońce, dało mi to nadzieję na to, że dzisiaj w końcu będzie ciepło, ha oczywiście to był błąd. Zimno, mokro..brr. Jednak pogoda nie zepsuje moich dzisiejszych planów.

Od rana szukałam sobie zajęcia. Jak zwykle skończyło się na malowaniu paznokci w 2 kolorach ;p

Denerwuje mnie ta data w rogu >_<

Ha, dzisiaj moje imieniny, dostałam z tej okazji mnóstwo słodyczy, a jakiś tajemniczy prezent wciąż na mnie czeka, ciekawa jest co to może być... ;) ?
Moja mama ostatnio była na wycieczce i przywiozła mi z Włoch i Grecji różne słodkości.
eh, szkoda, że w Polsce nie ma jeszcze takich smakołyków.


Wielkie pudło rurek z czekoladą ! Już się na nie czaje. ;)

Dobra, ja idę się szykować, zaraz wychodzę z Karoliną.
Pa. :)


11 komentarze:

jadwigaa pisze...

ale mi apetytu narobilaś ;D

Unknown pisze...

Ale apetytu narobiłaś no!!!

Plapart pisze...

duplo <3

Ankyls pisze...

nie jadłam jeszcze duplo XD

andziksen pisze...

ładne paznokcie ;>

Anonimowy pisze...

Haha. Widzę że każdy ma chrapkę na słodycze. Szkoda, że w Polsce nie ma takich dobrych słodkości jak za granicą. No, ale niestety. ;/
Ps: Obserwuję . ;]

ankaa pisze...

ładny kolor lakieru :) najlepszego z okazji imienin. mniam, duplo... :) zapraszam do mnie :D

Anonimowy pisze...

Słodkie paznokcie xdeee . A co do daty na pewno możesz to zmienić w aparacie w ustawieniach ;p .
Pozdrawiam i zapraszam do mnie

Anonimowy pisze...

Obserwuję, tylko proszę bez spamu następnym razem. Dziękuję za odwiedziny ^^

Juliaa pisze...

O, to spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji imienin! ;D

ah, ja kocham słodycze, moje uzależnienie :D

dodaje się ;>

Weronika Terlik pisze...

Musi być utalentowana i pomysłowa ;d

Prześlij komentarz