Zwierzaki

Przeglądając zdjęcia trafiłam na dość śmieszny filmik z kotem. Wpadłam więc na pomysł, by napisać notę o zwierzakach. :)
To był mój, a właściwie siostry pierwszy i ostatni pies - Dobi. Szybko urósł i stając na dwóch łapach przerastał nawet mnie. :) Bardzo go lubiłam, uwielbiałam z nim spędzać czas mimo, że psuł mi wszystkie ulubione kapcie i zrobił mi kilka poważnych ran, haha do teraz mam blizny, a i tak go uwielbiałam. Jednak wg. rodziców był zbyt agresywny i gdy nie było mnie w domu oddali go jakiemuś  koledze. Od tego czasu moja mam zraziła się do psów i nie chce już żadnego widzieć. 
A ja tak uwielbiam zwierzaki, bez nich życie nie jest tak kolorowe ! :D

To już kot, którego spotkałam w Anglii. Kot jak kot, ale jego futerko mnie doprawdy zauroczyło. Było niczym jedwab, haha. Świetny był i bardzo przyjazny, a do tego jaki ładny. Szkoda, że do kogoś należał, bo chętnie bym go wzięła. :D 
Obejrzyjcie filmik z nim w roli głównej. Najlepszy jest ten nosek na końcu. :)

O jeszcze moja stara, dziurawa bluza : )

Gdy dorosnę odbiję sobie brak pupilów i będę mieć dwa psy i jednego kota. :D To mój cel życiowy haha. Pomijając to, że chcę zostać weterynarzem. ;p 

Do miłego ! 

49 komentarze:

Kinga pisze...

słodkie ! (:

Kate pisze...

Słodziaki! <3

Widziałaś już najnowszą kolekcję TOPSHOP'u na sezon jesień/zima 2011/2012? Jeśli jeszcze nie to zachęcam do sprawdzania mojego bloga ;)
www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;>

Anonimowy pisze...

Jaki fajny piesek ;3
Kotek przeuroczy, choć nienawidzę kotów .. ;| wrr


Cała jestem nietypowa, inna :D hah ^^ I tak go nie lubię, ale dzięki, dzięki : pp

Naomi pisze...

Jaki fajny kocurek :)

no cześć :) pisze...

też nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt. ; ]
uroczy psiak . :)

luthienn pisze...

Ja też :( I już daje całkiem dobre efekty :)
A piesek śliczny...zawsze chciałam mieć dużego psa. koty też uwielbiam, po zamieszkaniu z chłopakiem zamierzamy mieć jednego :)

Unknown pisze...

Ja uwielbiam kotki i pieski;) Chciała bym być w posiadaniu jednego z tych zwierzaczku lecz niestety jestem zbyt zapracowana bym mogła poświęcić im dużo czasu:( Więc póki co będę podziwiać je u innych;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

fyszka pisze...

Uwielbiam koty, a najbardziej kocham konie. Z przykrych doświadczeń z dzieciństwa strasznie boję się psów ;<

no cześć :) pisze...

A aparat sony a290 ;D

Sogni pisze...

nie mam kota, mam psa;D
ale barrdzo lubię wszystkie zwierzęta;)

splatane-sluchawki pisze...

Jakie słodziaki! Ja mam tylko susła, ale bawię się z kotami napeotkanymi na podwórku :D

Inopportune pisze...

słodziak .;p

Anonimowy pisze...

Ale słodki piesio

dodaje i myślę o tym samym u mnie . ! : P

Paulina pisze...

Śliczne zwierzaki :)

kleonika pisze...

Jaki fajny kotek ! :)

saszka pisze...

ale to Wisła, tyle że płocka ; ))

Panna L pisze...

Bu, szkoda pieska.. moj jest niewielki, ale agresywny.. mam cale lydki pogryzione i mnostwo blizn, ale nie moglabym go oddac.. mimo tego, ze codziennie 'wisi' mi zebami na pantoflu, gdy nie chce mnie wpuscic do pokoju..:)
Ja mam takie niespelnione marzenie o chomiku. Moja mama nigdy nie chciala sie zgodzic. I gdy juz bede miec w miare wlasne mieszkanie.. kupie sobie chomika lub szczurka lub inne takie male slodkie stworzonko z okraglymi oczkami..<3
Pozdrawiam!

Charlene Cortini pisze...

Słodziaki ;-)
Ja mam to szczęście by posiadać niezwykle szczekliwego jamnika i dwie świnki morskie. Za kotami jakoś nie przepraszam.
Nowa notka na moim blogu, zapraszam ;)

Ksokso pisze...

Ooooo, uwielbiam zwierzaki <3 Sama mam psa :)

+obserwuję!

szaroscgwiazd pisze...

zawsze marzyłam o kotku ;o i to właśnie nie rasowych, a właśnie do dachowców mam słabość :)

ana . pisze...

piesek słodki :)

wariatka ;)) pisze...

kochane zwierzaki ;)

Angie pisze...

też lubię. wydaje się czasem jakby się film oglądało. a potem "oglądałam kiedyś taki film.. a nie.. to książka była" ^^ masz tak?

cudne fotki z poprzedniej notki. jesteś pomysłowa!
słodki psiak.. był :(
kicia też jest super.. też chciałam być kiedyś weterynarzem - iść do technikum weterynaryjnego, ale doszłam do wniosku że nie chce mi się mieszkać w internacie xD

Olin pisze...

Też uwielbiam zwierzaki :)
Psiaka ani kota nigdy jednak nie miałam, bo mieszkałam w kawalerce, gdzie miejsca raczej było mało. To się jednak zmieni! Na pewno będę miała psa! :)

Wiktoria pisze...

jakie słodkie zwierzaki! <3

Odważna pisze...

ja prawie codziennie zapamiętuję co mi się śni no ale są takie dni, że jak się nie wyśpię to za cholerę sb nie przypomnę co mi się śniło ; )

fajny blog zapraszam do obserwowania mojego ; *
+ obserwuję

Ivre pisze...

Dziękuję. Miło to słyszeć. :)

Zwierzęta to cudowne stworzenia, warto je mieć. Ja sama mam kota. ;p

Anonimowy pisze...

Śliczny ten psiak < 3 ;)

andziksen pisze...

śliczne zwierzaczki :) ja mam kotka :D

Isabella pisze...

Ładne zwierzaczki.:-)
Dodałam do obserwowanych, liczę, że Ty mnie też dodasz. Zapraszam do komentowania...:)

Federica Delprino pisze...

Cute! :)

http://fehmoda.blogspot.com/

luthienn pisze...

Oj wierz mi, miałam koszmarne paznokcie...ale zawzięłam się, bo miałam ich dość, i zaczynają coraz lepiej wyglądać :)

Emilka. pisze...

Uwielbiam kotki :) Nawet mam jednego. Też jest taki puszysty jak większość w Anglii :)

K. pisze...

też je lubię:) głównie za to, że są bardzo mądre i towarzyskie.

Daga pisze...

Fajny blog !
+dodaje ! Byłoby mi miło gdybyś też zechciała obserwować mój : )

Agaa. pisze...

Tak to prawda bez zwierzaków nie jest kolorowo..
Tak jestem pewna, że to Justyna pisała ;)) Dzięki ;*

Paulina pisze...

Haha ja również ;p
Zapraszam do obserwowania :)

C / L pisze...

śliczny piesek :)
zapraszam do siebie.
o.

Kinga pisze...

bluzke kupiłam w Hiszpanii w sklepie Shana ;D

Asia Przybycień pisze...

Bardzo dziękuję za tyle miłych słówek :D
Pozdrawiam <33

AleksandraNajda.com pisze...

dziękuję :*

Aśś, bądź Asiu. pisze...

już niedługo będzie można wygrać bony na tą biżuterię u mnie na blogu, takżę zapraszam do obserwowania :)

p.s. zawsze chciałam mieć pieska, ale mama się nigdy nie zgodzi :/

Emilka. pisze...

Dokładnie.. Tam nie ma takiej opcji, żeby zwierzaki chodziły bezdomne. Tutaj co rusz widać bezdomne kotki, psy. Straszne.

luthienn pisze...

Spróbuj :D Satysfakcja gwarantowana!

K. pisze...

zapraszam na nową notkę

Iza pisze...

Słodkiee ! ♥

Sandrusss pisze...

Słodkie i sliczne :)

fyszka pisze...

Na początku też miałam pewne obawy, ale praktyka czyni mistrza! Też nosisz okulary?

lukier_w_kostkach pisze...

dziękuje :))

Prześlij komentarz