Kino

W czwartek wybrałam się ze znajomymi do kina na ostatnią część Harrego Pottera. Musiałam ją zobaczyć na dużym ekranie, bo to wtedy najlepiej odczuwa się całe napięcie i klimat filmu. Pod koniec nieźle się rozryczałam. Eh, szkoda, że już nie ma następnej części, autorka zrobiła kawał dobrej roboty.
Jeszcze muszę dodać, że kino Helios ( największe w Rzeszowie )nigdy nie było oblegane jak wtedy, cała sala pękała w szwach.

Po seansie poszliśmy do McDonalda, który jest dosłownie dwa kroki od kina i tam kupiłam sobie znowu McFlurry ^^ .
Obeszliśmy całe miasto i wszystkie sklepy, po drodze zakupiliśmy kolejnego McFlurry :D i kilka zapiekanek.
Zaś w Galerii Grafice zamówiliśmy sobie kawałek torciku malinowego i muszę powiedzieć, że był wyśmienity.
[ oszałamiająca jakość telefonu ^^ ]

I tym sposobem straciłam całą kase na jedzenie. :D
Robiliśmy wiele zwariowanych rzeczy, nawet rozdawaliśmy ulotki, które wcześniej nam dano, haha i ludzie o dziwo je od nas brali. :) To był świetny dzień, jeden z najlepszych na tych wakacjach ! Muszę to powtórzyć.

PRZECZYTAJ 
ZAUWAŻYŁAM, ŻE NIEKTÓRE OSOBY NIE ORIENTUJA SIE W TYM SZABLONIE. ZAZWYCZAJ KOMENTARZE SĄ POD POSTEM, ALE NIE W TYM PRZYPADKU. KAŻDY POST MA SWOJE KOMENTARZE ZARAZ POD TYTUŁEM NA GORZE ! PAMIETAJCIE O TYM ! :)

16 komentarze:

Anonimowy pisze...

o matko, to ci zazdroszcze! :D

Katrin pisze...

:) tez musze isc na harreo ale nie moge sie zebrac jakos

Anonimowy pisze...

niby tak, ale kurde z taki wzroste to mozna zaczac wojowac w swiecie sportu i to jeszcze w tym wieku ^^

Panna L pisze...

Ojej, jesteś z Rzeszowa? :) Jarosław się kłania, miło mi! :) Czy w Graffice torciki takie to tam na dole? Bo.. wstyd się przyznać, ale mimo pyszniewyglądających wypieków ja tam zawsze zamawiam lody, mają moje ulubione połączenie: jogurt + polewa czekoladowa, pyszności.. <33333
I na Pottera też się wybieram. Ciekawa jestem, jak będzie, ostatnia część książkowa w ogóle mi się nie podobała.. :)
A zdjęcia robię zwykle moim telefonem: HTC desire, jest mi tak najwygodniej i szczerze, to zdjęcia są ładniejsze niż z aparatu..:)
Pozdrawiam cieplutko :)

rockytamtue pisze...

musze się wybrać na pottera do kina! :)

Ania pisze...

Zenitem :>
Ojej, ciasto wyglada smakowicie

Momisiasta pisze...

Też się wybieram na ten film, ale czekam na moją kumpelę co jest na koloniach ; )

Anonimowy pisze...

Nie wiedziałam że jestes z Rzeszowa, też z tad jestem.;D
Fajny dzień.;)

Anonimowy pisze...

No jeśli jesteś blondynką i przefarbowałabyś się na rudo to było by to za bardzo widać ;P Fajne posty - obserwuję ! ;*

Iza pisze...

Wygląda pysznie ; )) !
Zapraszam !

Fabrizia Spinelli pisze...

Hi! I like this post so much,this cake look really delicious!
If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

http://cosamimetto.blogspot.com/

Natalineek pisze...

nie lubię Harry Pottera!
Wygląda apetycznie! ;)

Blondie. pisze...

mm,ciasto wygląda apetycznie;)
Na Harrego muszę się wybrać ;)

Weronika Terlik pisze...

Ale pychotaaa. Ja tam Harrego wolę w książkach, niż na ekranie ;p. A co do tych komentarzy... na początku też źle komentowałam haha

happiest ♥ pisze...

wiemy wszyscy, że w zyciu są chwilę kiedy odechciewa się żyć. Widocznie to dla mnie taki czas, niestety.. nie spodziewałam się tego nigdy.. nie spodziewałam się końca mojej przyjaźni z osobą bez której nie wyobrażam sobie życia.. może na nią nie zasługiwałam, a moze odwrotnie, czas pokaże..

happiest ♥ pisze...

nie wiem czy będę w stanie komuś zaufać..

Prześlij komentarz