Mała wycieczka po mojej miejscowości.

Mieszkam w niewielkiej wsi. Pełno tutaj pięknych miejsc, jednak dzisiaj chciałam Wam pokazać jedynie namiastkę, czyli to co znajduje się zaraz za moim domem.
< widok z okna >
 jakieś wygłupy z Aśką. ;p

Nie zobaczyliście wiele, ale to przez moje lenistwo. Następnym razem postaram się wyruszyć dalej niż na jakieś 100 m od domu i pokazać Wam coś ciekawszego. Tymczasem ja idę odwiedzić dziadka, a zaraz później spotkać się z przyjaciółmi. Korzystajcie z pogody, bo nareszcie robi się gorącooo ! 
Pa !



23 komentarze:

by.aless pisze...

jej, śliczne zdjęcia. takie pogodne. :)

ankaa pisze...

masz piękny widok z okna... :P
ładne zdjęcia :)

Katrin pisze...

piękny masz widok z okna!!!

charlie pisze...

dziękuje :))

zapraszam na is-charlie.blogspot.com

Dziidka pisze...

Cudne zdjęcia ! Wakacyjne ;)

Juliaa pisze...

śliczne widoki!
też chce takie mieć ;D

Anonimowy pisze...

Ślicznie, też chciałabym mieć takie polanki w okolicy i mieszkać na wsi. Pozdrawiam ^^

kropka pisze...

tez mieszkam na wsi,a takich pięknych widoków nie mam :( pozdrawiam :)

Kakaao pisze...

Ślicznie tam masz, my jedynie możemy obejrzeć szare bloki, ew. jakiś mały park. Tylko pozazdrościć. ;)
Pozdrawiam!

Paatrycja pisze...

Śliczne zdjęcia ;) Masz boskie włosy *_*

Nel pisze...

fajne zdjęcia ;) szczegóły konkursu już są u mnie na blogu ^^ zapraszam

Wiktoria pisze...

świetne zdjęcia, mam podobny widok za oknem. ;)

;d pisze...

Ślicznie tam masz . ; ]
I wgl . ładna jesteś .

.. pisze...

ślicznie tam jest ;]

Natalineek pisze...

ładnie tam macie :D

Unknown pisze...

ładnie tam amcie ;) ^^

Plapart pisze...

ładny widok, ładny ;p ja zaraz bym tam spacerowała, tak już mam, jestem ciekawa świata! :)

rockytamtue pisze...

u mnie nie ma takich widoków ^^ Ślicznie ! :)

Anonimowy pisze...

Cudowne ;]]] .

Melodychuu pisze...

U mnie niestety pogoda nie dopisuje. W dalszym ciągu chmury widnieją na niebie zasłaniając słoneczko. Temperatura? Hm, waha się od 18-22 stopni Celsjusza. Na szczęście denerwujące smugi deszczu się nie pojawiają, vo jest jedynym pocieszeniem.
Zazdroszczę ci mieszkania na wsi! Ja mieszkam w Białymstoku - dość duża mieścina pozbawiona wielu takich miejsc, jakie przedstawiłaś na zdjęciach. Jednak zawsze "coś" się znajdzie w pobliżu, przecież Podlasie to zielone płuca Polski.
Jesteś bardzo ładna, masz śliczne włosy<3

zapraszam do mnie na pryk.blogspot.com

marvelloussecret pisze...

Ja niestety mieszkam w bloku i takie widoki, to u mnie rzadkość.
Dziękuję za udział w GIVEAWAYU. :)

Weronika Terlik pisze...

Marzę o lustrzance, tylko że jest jak dla mnie za droga...

Kreuję Swoje Życie pisze...

cudowne u Ciebie są widoki i to wszystkooo co masz w zasięgu ręki :)

Prześlij komentarz